Contacteer ons

Contacteer ons

Opgelet – Sommige klanten zullen via hun bank melding gekregen hebben van een dubbele afhouding van het maandelijkse abonnementsgeld. Dit is het gevolg van een technisch mankement. Wij hebben echter kunnen voorkomen dat de domiciliëring effectief zal worden geïnd. In het geval er toch een dubbele betaling wordt afgehouden, zullen we dat meteen vergoeden. Wij verontschuldigen ons alvast voor eventuele veroorzaakte ongerustheid.

Heb je een lopend abonnement, heb je een vraag over je factuur of wens je een aanpassing door te geven? Klik dan hier.

Nog geen abonnee? Stel je vraag via onderstaand contactformulier of neem telefonisch contact via 0800 8 55 22.
Ons team staat voor jou klaar om je te helpen.

Gerust zorgcentrale vzw
Nonnenstraat 12/1
2200 Herentals
info@gerustzorgcentrale.be

Tip: de meest gestelde vragen van andere abonnees hebben we in de veelgestelde vragen op een rijtje gezet.
Bekijk snel of jouw vraag er tussen staat en ontdek onmiddellijk het antwoord.

* = verplichte velden



    Heb je een klacht?

    Stuur dan een e-mail naar klachten@gerustzorgcentrale.be of bel naar 0800 8 55 22.    

    Met jouw reactie verbeteren we continue onze service. Wij garanderen een eerste reactie binnen de 7 dagen en de volledige behandeling van de klacht binnen de 30 dagen.